Registrovat    Přihlásit se    Fórum    Hledat    FAQ

Obsah fóra » AdBlue » Technologie AdBlue




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AdBlue a emisní legislativa
 Příspěvek Napsal: 31 črc 2014, 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2013, 16:31
Příspěvky: 12
Legislativa pro nákladní vozidla

EURO 6
Emisní norma Euro 6 vstoupila v platnost v roce 2014.
Má vliv především na normy vozidel se vznětovými motory,
které vyžadují další snížení emisí NOx a uhlovodíků.
V důsledku toho se systém SCR a AdBlue stávají velmi
důležitými pro splnění emisních norem Euro 6. Legislativa
normy Euro 6 pro nákladní vozidla vstoupila v platnost již v
lednu tohoto roku.
Nově registrovaná osobní vozidla budou mít povinnost splňovat
tato zákonná ustanovení nejpozději v září 2014. V lednu
2015 pak normu Euro 6 budou muset splňovat všechna nově
registrovaná osobní vozidla.

EURO 5 (715/2007/ES)
Emisní norma Euro 5 byla v EU zavedena v roce 2009.
Přinesla omezení škodlivých emisí produkovaných těžkými
nákladními vozidly (HGV).

EURO 4 (98/69/ES, 2002/80/ES)
Emisní norma Euro 4 byla v EU zavedena v roce 2005. Přinesla
další omezení emisí vozidel s benzínovými a vznětovými
motory. V rámci normy Euro 4 došlo poprvé k omezení emisí
oxidů dusíku NOx.

EURO 3 (98/69/ES)
Emisní norma Euro 3 byla v EU zavedena v roce 1999.
Nařizovala omezení emisí vozidel se vznětovými motory.
Norma Euro 3 také zahrnovala legislativu pro těžká nákladní
vozidla.

EURO 1 & 2 (91/441/EEC, 93/59/EEC & 94/12/EC, 96/69/EC)
Norma Euro 1 vstoupila v platnost v roce 1993, kdy stanovila
emisní normy pro užitková vozidla a lehká nákladní
vozidla. Jednalo se o začátek postupného snižování emisí
všech motorů, jehož cílem bylo zlepšení kvality ovzduší v
Evropě. Po normě Euro 1 následovala v roce 1996 norma Euro
2, která zahrnovala legislativu pro motocykly.

Legislativa pro
stroje a
nesilniční vozidla


Etapa III a IV a etapa IV B
Zaměření na širší skupinu terénních strojů a nesilničních
vozidel. Etapy III a IV obsahují propracovanější a náročnější
normy. Etapa IV vstoupila v platnost v roce 2014. Pro splnění
těchto emisních norem používají téměř všichni výrobci
technologii AdBlue. Důsledkem etapy IV B, zavedené v roce
2011, byla realizace implementace technologie SCR ze
strany velkých dodavatelů strojů a nesilničních vozidel.

Etapa I a II (1997-2004)
První omezení emisí vznětových motorů nesilničních vozidel
bylo zavedeno v roce 1997. Tyto etapy ještě nezahrnovaly
železniční motory, vnitrozemská plavidla nebo letadla.
Obrázek


Nahoru 
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Obsah fóra » AdBlue » Technologie AdBlue


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

 
 

 
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Český překlad – phpBB.cz